1. Szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések

1.1 Hogyan módosíthatom személyes adataimat?

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a "Fiókom" menüpontban tudod módosítani személyes adataidat.

1.2 Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?

Webáruházunkba bejelentkezve a "Fiókom / Rendeléseim" menüpont alatt, vagy bejelentkezés nélkül a lap alján található "Rendelési Információk" fülre kattintva tudod megtekinteni azokat.

1.3 Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

Értékhatártól függetlenül 1.500.- Ft a házhoz szállítási díj. Figyeld akcióinkat, kampányainkat mivel időszakosan szoktunk ingyenes házhoz szállítást hirdetni minden termékünkre.

1.4 Küldemény átvétellel kapcsolatos fontos tudnivaló!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni.

1.5 Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni üzleteikben?

Üzleteinkben többféle fizetési módra van lehetőséged, kérjük figyelmesen olvasd el a lenti tájékoztatót. 
Részletek

1.6 Mit jelent a csomagajánlat?

Egyes termékeink csomagajánlatban is megvásárolhatóak. Ez azt jelenti, hogy a termékhez tartozó kiegészítőket kedvezményes áron adjuk a főtermék megvásárlása esetén. Minél több kiegészítőt vásárolsz, általában annál nagyobb a kedvezmény mértéke. A csomagajánlatokat mindig a termék adatlapján, a "csomagok" fül alatt találod.

1.7 Mit jelent a Garancia 90 szolgáltatás?

Meggondoltad magad? Nem baj! 90 napig visszahozhatod hozzánk a még bontatlan, használatba nem vett terméket.
Tudj meg többet a szolgáltatásunkról

1.8 Szeretnék a Muzix Groupál dolgozni. Van rá lehetőség?

Amennyiben úgy döntöttél, hogy szívesen csatlakoznál a Muzix Group csapatához, a legjobb megoldás, ha megtekinted naponta frissülő állásajánlatainkat, melyeket az alábbi linkre kattintva érhetsz el. Ha éppen nincs olyan nyitott pozíció, ami érdekelne, bátran küldd el nekünk önéletrajzodat és motivációs leveled (érdeklődési terület megjelölésével), későbbi felhasználásra. Így jelentkezésed nem veszik el, és amennyiben olyan pozíció lesz elérhető nálunk, ami számot tarthat érdeklődésedre, valamint megfelel szakmai tapasztalataidnak, értesíteni fogunk. Köszönjük, hogy minket választottál!

1.9 Üzleti célból szeretnéd velünk felvenni a kapcsolatot?

Marketing, reklám megkeresésekkel, üzleti lehetőségekkel kapcsolatban írj nekünk az info@muzixgroup.com -ra vagy kattints a kapcsolat menüpontra, ahol közvetlenül tudsz írni nekünk.

1.10 Vállalati ajánlatot szeretnék kérni!

B2B üzletágunk kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársai gyors ügyintézéssel és egyedi árazással állnak mennyiségi vásárlások esetén vállalati ügyfelek részére. Írj nekünk közvetlenül egy e-mailt, és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.


2. Termékekkel kapcsolatos kérdések

2.1 A Pick Pack Pontokon találok termékeket az Muzix Group kínálatából?

Sajnos nem, Pick Pack Pontokon nincs állandó árukészlet, oda csak külön, interneten történő rendelés esetén tudjuk a kívánt terméket leszállítani. Amennyiben termékpalettánkra vagy kíváncsi, tekintsd meg honlapunk kínálatát.

2.2 Elromlott a termékem, szeretném érvényesíteni a Garanciámat!

Amennyiben még nem járt le a garanciális időszak, kérjük a számlával együtt juttasd el hozzánk a terméket. Muzix Group Kft. 1139 Budapest, Fáy utca 20. A terméket minden esetben bevizsgáljuk és annak eredményétől függően érvényesítjük a termékre vonatkozó szavatosságot.

2.3 Melyik üzletben tudom kipróbálni a termékeket?

Központi bemutatótermünkben mindig állunk rendelkezésedre! Az egyéb üzletekben kipróbálható termékekkel kapcsolatban kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, vagy hívj minket a (061) 907 0 709-es központi számunkon.

2.4 Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. (Pick Pack Pontra és FoxPost-tal rendelt termék esetében az átvételkor lehet jelezni.) Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd!

2.5 Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?

A termékek adatlapján, a vélemények fül alatt tudod osztályozni a terméket, vagy megírni arról véleményed. Köszönjük értékelésed! Amennyiben hosszabb véleményeket szeretnél olvasni, esetleg írni, akkor látogass el a Muzix Blog oldalra.


3. Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések

3.1 Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

A Muzix Groupnál számos fizetési lehetőség közül választhatsz. Online áruházunkban fizethetsz bankkártyával, vagy akár utánvéttel is. Tekintsd át a kívánt átvételi módnak megfelelő aktuális fizetési lehetőségeinket.

3.2 Információt szeretnék a rendelésemről!

Rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelésed állapotáról könnyen, gyorsan tájékozódhatsz weboldalunkon keresztül is, belépés után a Személyes oldalad "Rendeléseim" menüpontjában. További kérdés esetén kérjük hívj bennünket a (061) 907 0 709 telefonszámon.

3.3 Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom az átvétel idejét?

Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy rendelésed átvételéről e-mailben tájékoztatunk. Központi üzletünkben 14 napig van lehetőséged átvenni a termékeket, utána rendelésed automatikusan töröljük, az átvételi idő meghosszabbítására jelenleg nincsen lehetőség.

3.4 Mikor vehetem át a FoxPost / Pick Pack Pontra rendelt terméket?

Átlagosan 3-5 napon belül veheted át rendelésedet a kiválasztott FoyPost / Pick Pack Ponton.

3.5 Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm?

Rendelésed és annak adatait a rendelés elküldéséig bármikor módosíthatod. Rendelésed elküldése után a számla kiállításáig van lehetőséged azt módosítani. Ilyen esetekben kérjük haladéktalanül vedd fel velünk a kapcsolatot a 061-907-0-709-es telefonszámon!


4. Házhoz szállítással kapcsolatos kérdések

4.1 Házhoz szállítással kapcsolatos néhány fontos tudnivaló

Házhoz szállítás csak hétköznapokon üzemel, munkaidőben. Néhány rendhagyó esetben, a forgalmi körülmények miatt a kiszállítás ideje kitolódhat. Megértésedet és türelmedet kérjük ezekben a kivételes esetekben. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd.

4.2 Házhoz szállítást kértem, de a kiválasztott cím nem megfelelő, hogyan tudok módosítani?

A kiválasztott szállítási címet a szállítás megkezdéséig van lehetőséged módosítani. Kérjük haladéktalanul hívd Ügyfélszolgálatunkat a (061) 907 0 709-es telefonszámon!

4.3 Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

Értékhatártól függetlenül 1.500.- Ft a házhoz szállítási díj. Figyeld akcióinkat,kampányainkat mivel időszakosan szoktunk ingyenes házhoz szállítást hirdetni bizonyos, vagy épp minden termékünkre.

4.4 Küldemény átvétellel kapcsolatos fontos tudnivaló!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni.

4.5 Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

Igen, van lehetőséged elállni a vásárlástól a hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes megrendelés esetén, de ez a jog csakis természetes személyeket illeti meg, tehát nem vonatkozik céges/vállalati vásárlásokra. Az elállási jog azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten megvásárolt terméket, ha meggondoltad magad. Ennek módjáról a vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli. Az elállási jog gyakorlása a központi üzletünkbe (Muzix Group Kft. 1139 Budapest, Fáy utca 20.), nyitvatartási időben történő visszajuttatással lehetséges.


5. Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

5.1 Küldtem levelet az ügyfélszolgálatnak, mikorra várható a válasz?

Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Hétköznapokon 48 órán belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük!

5.2 Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat telefonon (061) 907 0 709) és e-mail-ben a kapcsolatfelvételi formon keresztül érheted el. Személyes ügyfélfogadásra a központi irodánkban van lehetőség. Telefonos ügyfélszolgálatunk és központi irodánk nyitva tartása hétköznapokon 9:00-17:00 óráig.

5.3 Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Panaszoddal, észrevételeddel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésedre. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésedet szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.

5.4 Vezetőség felé észrevételem volna

Lehetőséged van jelezni észrevételed, véleményed, javaslatod, kér(d)ésed cégünk vezetősége felé eljuttatni ügyfélszolgálatunkon, vagy a kapcsolatfelvételi formon keresztül.